Novemberben megnyitja kapuit a Netflix első élményközpontja, amely izgalmas új lehetőségeket kínál a rajongók számára.

A streamingplatform hétfőn bejelentette, hogy nemsokára megnyitja első saját vásárlási, gasztronómiai és szórakoztató központjait – számolt be róla a Los Angeles Times.
Az első Netflix House november 12-én debütál Philadelphiában, a King of Prussia bevásárlóközpont szívében. Ezt követően december 11-én a texasi Dallasban, a Galleria bevásárlóközpontban nyitja meg kapuit a második helyszín. A harmadik egység Las Vegasban fog megvalósulni, de ennek befejezése csak 2027-re várható.
A több mint 9 ezer négyzetméteres terekben a Netflix saját sorozataihoz és filmjeihez kapcsolódó rajongói élmények, éttermek, bárok és boltok várják a látogatókat. A cég közleménye szerint a vendégek például szelfizhetnek a kedvenc sorozataikból ismert karakterekkel, Netflix-tematikájú ételeket, koktélokat kóstolhatnak. A belépés ingyenes lesz, de bizonyos programokért fizetni kell.
A Netflix az utóbbi évek folyamán egyre inkább a személyre szabott élmények világába merült. Számtalan innovatív eseményt szerveztek, például a népszerű Bridgerton-sorozat inspirálta bálokat, valamint együttműködtek neves divatmárkákkal, hogy olyan ruhadarabokat és termékeket kínáljanak, amelyek a Squid Game és Stranger Things univerzumaiból merítenek. A Netflix House is hasonló céllal jött létre: nemcsak szórakoztat, hanem egyben marketingeszközként is funkcionál. A rajongók így maguk is részesei lehetnek kedvenc sorozataik világának, miközben a vállalat új bevételi lehetőségeket teremt.
A vállalat társigazgatója, Ted Sarandos, tavaly egy konferencián arról osztotta meg elképzeléseit, hogy a jövőben akár 50-60 Netflix House létesítménye is megnyithatja kapuit világszerte.