A 864 lóerős V12-es új Pagani roadster kézi váltója önállóan is egy lenyűgöző művészi alkotás.


Megérkezett az általunk a közelmúltban testközelből megismert Pagani Huayra Codalunga nyitható tetejű változata.

A Pagani 2011-ben leplezte le a híres Zonda örökösét, a lenyűgöző Huayrát. Ez a szupersportkocsi nem csupán formájával, hanem 2,7 milliárd forintos árával is kitűnik, hiszen mindössze 5 példányban készült el a limitált szériás Codalunga verzióból. A közelmúltban Christopher Pagani, a cég alapító Horacio Pagani fia, személyesen mutatta be nekünk ezt a különleges autót.

Most bemutatkozik a Codalunga nyitható tetejű változata, a Codalunga Speedster, amely a 60-as évek ikonikus versenyautóinak tisztelgésével készült. Az elegancia és a teljesítmény tökéletes ötvözete, amely a klasszikus dizájn és a modern technológia harmóniáját hozza el számodra.

Ez az újdonság lenyűgöző méreteivel és könnyed súlyával tűnik ki: 4,91 méter hosszú, 2,05 méter széles és 1,17 méter magas, mindezek mellett pedig a tengelytávja 2,79 méter. A legérdekesebb azonban, hogy mindez csupán 1270 kilogramm súlyt jelent a mérlegen, ami igazán figyelemre méltó!

A Mercedes-AMG által tervezett 6 literes biturbó V12-es benzinmotor teljesítménye 840 lóerőről 864 lóerőre nőtt, miközben a csúcsnyomaték továbbra is 1100 Nm maradt. A hétfokozatú szekvenciális automata váltó mellé egy új, opcionális hétfokozatú normál kézi kapcsolású váltó is bekerült a palettába.

A legújabb Pagani lenyűgöző teljesítményét a 20 colos első és 21 colos hátsó felnikre szerelt Pirelli Trofeo R gumik biztosítják. A fékezésről a Brembo karbonkerámia fékrendszer gondoskodik, amely a legmagasabb szintű precizitást és megbízhatóságot nyújt. Az autó elektronikusan limitált végsebessége 350 km/h, amely garantálja a felejthetetlen vezetési élményt.

A legapróbb részletekig személyre szabható, 10 példányban gyártandó Codalunga Speedster árát egyelőre nem fedték fel, az első kocsikat az ígéretek szerint jövőre szállítják le.

Related posts