Az új Maserati szívében továbbra is ott dobog az őszinte biturbó V6-os motor, amely a teljesítmény és a szenvedély tökéletes harmóniáját képviseli.


Az olasz autógyártó leleplezte az MC20 továbbfejlesztett verzióját, amely a hibrid technológia varázslata nélkül, a tiszta és egyszerű élményre fókuszálva érkezik: ez az új MCPura.

A Maserati MC20 szupersportkocsi idén ötödik évfordulóját ünnepli, és az olasz autógyártó úgy döntött, hogy itt az ideje bemutatni a megújult változatot.

Íme a Maserati MCPura:

Az MC20-hoz képest a szélcsatornában több ezer órán át optimalizált aerodinamikai szett jelenti a legfontosabb változást, de a légellenállási együtthatót és a leszorítóerőt egyelőre nem hozták nyilvánosságra.

Az Ai Aqua Rainbow és Devil Orange fantázianevekkel ellátott új sportkocsi fényezése egyedi megjelenést kölcsönöz, míg a hűtőrács innovatív átalakítása, a korszerűsített lökhárítók és a megnövelt méretű hátsó légterelő együttesen garantálja a lenyűgöző aerodinamikát és a sportos stílust.

Az utastér dizájnja gazdagabb Alcantara bevonattal bővült, míg az új kormányt a GT2 versenyautók stílusa inspirálta.

Az MCPura kupé és lenyitható tetős változatai megőrizték a régi, jól bevált hajtásláncot: a 3 literes biturbó V6-os benzinmotor lenyűgöző 630 lóerőt produkál 7500-as fordulatszámon, míg a 720 Nm-es maximális nyomaték már 3000-től rendelkezésre áll.

A nyolcfokozatú duplakuplungos automata váltóval felszerelt újdonság lenyűgöző teljesítménnyel büszkélkedhet: mindössze 2,9 másodperc alatt képes felgyorsulni 0-ról 100 km/h-ra, és a sebességélménye csak 325 km/h-nál ér véget.

Az árak egyelőre ismeretlenek - a kifutó típus kupé változata 107 millió forinton nyit Magyarországon, a roadster pedig alaphangon 122 millió forintot kóstál.

Related posts