Fedezd fel Magyarország legkiemelkedőbb influenszereit 2025-ben! Ezek a tehetséges egyének nemcsak szórakoztatják a közönséget, hanem inspiráló tartalmukkal és hitelességükkel új irányokat mutatnak a digitális világban. Ismerd meg őket, és tudd meg, miért
A régi 50 eurós bankjegyek forgalomból való kivonása megkezdődött – nézd meg, mit érdemes tudni a cseréről!
A Forbes immár harmadik alkalommal állította össze a legértékesebb magyar influenszereket bemutató listáját. Ez a válogatás a hazai tartalomgyártók legkiemelkedőbb képviselőit rangsorolja, figyelembe véve hatásukat, elérésüket és üzleti potenciáljukat.
A lista éllovasa a Mesterhármas.
Ahogy a hírekből is kiderül, az idei rangsor új arcai elsősorban a TikTok világából érkeztek. A lista élmezőnyében találjuk Dordzsceren Csingiszt (7. hely), Radics Zsombort (8. hely), Stumpf Patrikot (10. hely) és Rétegi Tíciát (19. hely). Nem meglepő ez, hiszen a TikTok itthon is egyre nagyobb népszerűségnek örvend, különösen a 18-49 éves korosztály körében, ahol több mint 2 millió felhasználó aktívan használja a platformot. Emellett a márkák média- és influenszerre fordított költségei is jelentős növekedést mutatnak.
Megőrizte szereplését a húszas listán Nessaj (5.), a Pamkutya (7.), a Jólvanezígy (9.), Zsozéatya (11.), Abosi Barna (13.), Makk Adrienn (14.) és Körcsönyei Polla (16.) is, egy év kihagyás után pedig Dancsó Péter (17.) is visszajutott a húsz legértékesebb influenszer közé.
A rangsor elkészítéséhez a piacon elérhető legprofibb influenszer-adatbázisokkal és médiafigyelő eszközökkel elemezték a tartalomgyártók követőbázisának méretét, kiegyensúlyozottságát, minőségét, az énmárkájuk egészségét, valamint a követőik aktivizálására való képességüket. Az adatokon túl idén is kíváncsiak voltak a piaci visszajelzésekre: a médiapiac, a reklámügynökségek, valamint a közösségi médiás és influenszer-kampányokkal dolgozó márkák képviselőiből álló, huszonnégy fős zsűri pénztermelő képesség, ismertség-láthatóság, valamint tartalmi igényesség és profizmus szempontjából pontozott.