Itt a régóta várt bejelentés: végre napvilágot látott, milyen izgalmas új tehetségkutató érkezik a TV2 képernyőjére!
Fischer Gábor, a TV2 Csoport programstratégiai és tartalomgyártási igazgatója, egy lenyűgöző, mesterséges intelligencia által támogatott intergalaktikus prezentáció keretében mutatta be a cégcsoport legfrissebb eredményeit a csütörtöki Big Picture konferencián. A piacvezető televíziós társaság a közeljövőben több izgalmas műsort indít, köztük egy teljesen új taktikai gameshow-t, A szemfényvesztőt. 2026-ban visszatér régi nevén a korábban TV2 Klub néven ismert FEM3, és emellett jelentős változásokra is számíthatunk a nézettségi adatok kommunikációjában, amely lehetővé teszi a két nagy csatorna teljes körű és átlátható összehasonlítását.
Fischer Gábor, a TV2 Csoport programstratégiai és tartalomgyártási igazgatója, merész és szokatlan megközelítést választott előadásának illusztrálására a budapesti Big Picture szakmai konferencián. Az esemény során egy lenyűgöző, futurisztikus intergalaktikus világban kellettek életre nemcsak ő maga, hanem a TV2 legismertebb sztárjai és az elnök-vezérigazgató is. E különleges prezentáció keretein belül a nézők a galaxisok között utazva ismerhették meg az év eddigi nézettségi eredményeit és a jövőbeli programterveket, mintegy egy kozmikus találkozó során, ahol a televíziózás új dimenziói bontakoztak ki előttük.
A tavalyi beszédében tett ígéretek teljesülését hangsúlyozva kijelentette, hogy az előző évben megfogalmazott célkitűzések maradéktalanul megvalósultak. Az elmúlt tíz hónap havi adatai alapján továbbra is a TV2 a legnézettebb csatorna Magyarországon, míg a TV2 Csoport minden kulcsfontosságú korcsoportban a legnépszerűbb csatornacsalád, legyen szó egész napos vagy főműsoridős időszakról. Ezen kívül eloszlatta azt a tévhitet, miszerint a TV2-t csupán az idősebb korosztály követi; a statisztikák szerint a 20-as, 30-as, 40-es és 50-es éveikben járó nézők körében is a TV2 a legkeresettebb. Különösen a 18-29 éves fiatalok között emelte ki a csatorna népszerűségét: ebben a csoportban a TV2 átlagos közönségaránya 9,1%, míg az RTL-é mindössze 4,5%.



