A Renault nemrégiben bemutatta legújabb hét személyes modelljét, amely meglepően kompaktabb a jelenlegi Clio-nál. -- Totalcar

Érdekes módon a modellt a "bőkezű helykínálat" szlogen alatt is népszerűsítik.
Bemutatta az indiai piacra szánt három üléssoros egyterűének ráncfelvarrását a Renault, amely bár 7 személyes, mindössze 3.985 mm hosszú. A Triber névre hallgató modellel nem meglepő módon az árérzékeny vásárlókra lőnek, de európai mércével így is pofátlanul olcsónak hangzik a 629.995 indiai rúpiás, azaz nagyjából 2,5 millió forintos indulóár, ráadásul a csúcs kiadásért is már 916.995 rúpiáért, azaz kicsit kevesebb, mint 3,6 millió forintért hozzá lehet jutni.
A megújult Tribert egy egyliteres, 71 lóerős szívó benzinmotor hajtja, amely az autó egyetlen elérhető motorváltozata. A vevők választhatnak az ötsebességes kézi vagy az automata váltó között. A műszerfal minden Triber verzió esetében digitális, viszont az alapmodellhez nem jár középső kijelző.
A modell reklámszlogenje, "Újragondolni a teret", egy izgalmas kihívást rejt magában, hiszen a méretek önmagukban is próbára teszik a dizájnereket. A hátsó üléssor eltávolításával elért 625 literes csomagtér viszont mindenképpen figyelemre méltó, hiszen nem mindennapi mennyiség. Azonban a modell hivatalos weboldalán található "Bőkezű helykínálat az utastérben" kijelentés már kissé kérdéses, hiszen a valóságban az utastér méreteket tekintve nem biztos, hogy mindenki számára kielégítő élményt nyújt.
Bár az Indiai piacon elérhető autók néha még mindig meglehetősen gyengén teljesítenek a törésteszteken, a Triber a biztonság terén viszonylag kedvező ajánlatot kínál. Alapfelszereltségként frontlégzsákok, oldallégzsákok és függönylégzsákok is rendelkezésre állnak. Emellett a vezetéstámogató rendszerek terén is a kötelező minimumot túlszárnyalja, hiszen az ABS és ESP mellett kipörgésgátló, táblafelismerő rendszer, emelkedőn való elindulást segítő funkció, sőt tolatóradarok is megtalálhatók benne.